kolmapäev, 9. jaanuar 2008

Minu mereroheline ratsu on nüüd kellegi teise oma.

Või varuosadeks saetud.

Või vanarauana maha müüdud.


Viimati nähtud minu maja ees lukustatuna.

Hiljem pole üldse nähtud, sest...

Ahh, du Schwein!!!

4 kommentaari:

Maija ütles ...

Aga võibolla keegi teeb nalja, teeb lõbusõitu ja toob ratta tagasi

Hanna ütles ...

Ja päkapikud toovad sussidesse ananassikomme ja küülikud munevad šokolaadimune.
Meie ülikoolis varastati jõuluõhtul arvutiklass tühjaks. Mina elangi Politseikroonikas.

OV ütles ...

hohoo, arvutiklass tühjaks..Kle ma arvan, et see, et seal Lingenis 2 vanglat on, muutub kuidagi loogilisemaks praegu..Ei?
aga mul on kahju..

kid sicko ütles ...

kusjuures ma tõesti arvasin, et ta käis neil vaid külas. veider.

märtsis ma kardan jäävad reisid ära. kibekiire kooliaeg.