kolmapäev, 16. aprill 2008

Euroopat on küllaga

Selle kaardi genereerisin mitte selleks, et näidata kui paljudes riikides ma käinud olen, vaid selleks, et näidata, millistesse kõigisse neist ma veel lähen.



Nüüd on sinu kord!

3 kommentaari:

Anastasia ütles ...

kas see on lihtsalt kauge tulevikusoov või on tegemist mingi konkreetse plaaniga? sest sinu kaardil on punased päris mitu sellist riiki mis minu "olen külastanud" kaardil valgeks jäid. if you get the drift :p
kuigi jah, tõsi ta on, et hetke destination number one on see kõige tavalisem ja enamnähtud koht nimega kodu..

Hanna ütles ...

Minu konkreetsed plaanid on kõik tulevikusoovid ja tulevikusoovid konkreetsed plaanid teha seda midagi tulevikus. Hee. Või peaks ütlema hä? :) Kodumaal kohtume ja räägime.

Anonüümne ütles ...

Hm, ja millega on vaene väike Andorra ära teeninud sinu viha ja põlguse? :D