kolmapäev, 11. juuni 2008

Tagasi konnatiigis :P

Eelmise nädala kolmapäeva varahommikul sulgesin viimast korda oma pisikese korteri ukse ning ulatasin võtmed Lucile. Temagi ärkas enne viit, et mind rongile saatma tulla. Valge rätikuga lehvitama saabus ka Laura.

Rongisõit Hamburgi lennujaama ei möödunud viperusteta. Vahetult enne Hamburgi pearaudteejaama on peatus nimega Harburg, aga unine Hanna sellele pisikesele vahele tähelepanu pöörata ei osanud ja hüppas rõõmsalt oma üle 30kilose pagasilaadungiga rongilt perroonile. Viga polnud aga suur ja 20 minutit hiljem viis mind juba uus rong järgmisse, õigesse, peatusse.

Esimesed kodumaised vaimsed maiuspalad puistati minu ette juba Hamburgi lennujaamas, kus üks eestlasest pohmellis ehitustööline sõbrale oma traagilist elukäiku ümber jutustas. "Ta lubaab ja lubaab, aga ikka helistaab! Ta ütleeb küll, et ta koliib väljaa, aga kuhuu tal kolidaa onn, AH!? Kuhu ta sitahädaa koliib!?" Soovisin, et oleksin Eesti keele unustanud.

Tallinna lennujaamas tervitasid mind vanaema Silvi, ema ja täditütred, maikellukused peos. Vanaema Maija kostitas meid oma kodus rikkalikult ning ka tädi Siiri astus läbi. Jutustasin Saksamaast ja olin sunnitud ka pikemalt aru andma oma „tulevikuplaanidest“, mis hetkel täies mahus vaid ideede tasandil on ja seetõttu võrdlemisi rohkelt segadust ja arusaamatusi tekitavad. Mitte ainult küsijate jaoks.


Praeguseks on mu naasmisest möödunud peaaegu nädal. TPZiga olin veel vaid nii palju kontaktis, et teatasin sekretär Anne-Mariele lühidalt: „Olen kodus“. Nad on kindlasti huvitatud, mida ma edasi teen ja kuidas mul läheb. Seetõttu pean oma saksa keele oskust vähemasti nii palju elus hoidma, et mingitviisi neile oma täide läinud „tulevikuplaane“ tutvustada.

Möödunud laupäeval istusin sõpradega Šnelli tiigi ääres ja lasin neil end kurssi viia kõige uuega, mis nende eludes toimunud. Ja seda on küllaga. Küll oli hea neid kõiki näha. :)

Ees ootab Eestimaa suvi, lõbusad seiklused ja uued algused.

Auf wiedersehen!

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tšau!

Kuule, kas me oleme ka juba näinud selle lühikese aja jooksul, kui sa tagasi oled? Või nägin ma unes, et ma nägin sind vanalinnas, kallistasin ja ütlesin, et nii tore ja läksin 2 minuti pärast edasi?

Igastahes: teretulemast tagasi! :)

Hanna ütles ...

Sul on üllatavalt värvikad unenäod. Või ehk oli see keegi väga minu moodi ja sa läksid kohe edasi, sest said aru, et olid inimesega eksinud.

Anonüümne ütles ...

Tere, Hanna!
Sina mind ei tunne :), aga sattusin täitsa juhuslikult Euroopa Noorte kodukülje kaudu su blogi lugema. Lugesin köik läbi! Väga lahe. Mina teen kuni detsembrini EVS-i Hamburgi lähedal Ahrensburgis Verein Jordsandis, looduskaitseühingus; hetkel töötan 2,5 kuud st juuli löpuni Neuwerki saare infokeskuses. Blogi ma ei pea, saadan niisama söpradele kirju.. Tänan mitme vihje eest; sokolaadimuuseum Kölnis jah :) Münsterisse tasub ilmselt ka minna. Augustis on mul puhkus, vötan need siis ette. Ja Chocolateries käisin meelsasti veel Eestis elades; ehk näeme millalgi, kui tagasi jöuan! Köike ilusat sulle!
Kristiina Vaarik

Hanna ütles ...

Tsau Kristiina!
Vabandust, et su kommentaarile NII kaua vastust ei kirjutanud.
Mul on väga hea meel, et mu blogi sulle huvi ja vihjeidki pakkus. Ilusat algavat puhkust. Kasuta seda vaba aega agarasti ära. :) Eestimaised prantsusepärased trühvlid ootavad sind ka!